kvällis
Hej!
Just nu sitter jag här med min Jansjö IKEA-lampa. Den är så himla söt! Liksom pixarlampan är söt. Haha! Tänkte slänga in en bild från IKEA, men upptäckte till min förskräckelse att de fotat min vita Jansjö med en vit bakgrund. Finns det något mer störande när man gör så? Nåja - idag har jag haft skola ( och lite sovmorgon - så skönt. ) och sen for jag hem och lagade mat med mitt hjärta. Jag kände mig taggad och gjorde en sallad - hör och häpna. Tomat,rivna morötter,ruccola, fetaost, rödlök och olivolja. Kände att morötterna skar sig en smula, men det blev faktiskt jättegott! Kände bara att jag var tvungen att dela med mig av min matkonst - det händer ju inte så ofta.
Nåja. nu lär jag lägga mig - för imorgon väntar en spännande föreläsning från någon som kommer från Stylt Trampoli - I quote "Stylt work based on the idea that the story of the company/brand is a valuable identity asset and the most valuable brand resource. With storytelling as it’s base, a powerful resource in the form of a tactile brand is created. Based on this, cross-border solutions can be created by architects, interior designers, artists and communicators."
Detta kommer att bli intressant och lärorikt tror jag.
Godnatt.
Just nu sitter jag här med min Jansjö IKEA-lampa. Den är så himla söt! Liksom pixarlampan är söt. Haha! Tänkte slänga in en bild från IKEA, men upptäckte till min förskräckelse att de fotat min vita Jansjö med en vit bakgrund. Finns det något mer störande när man gör så? Nåja - idag har jag haft skola ( och lite sovmorgon - så skönt. ) och sen for jag hem och lagade mat med mitt hjärta. Jag kände mig taggad och gjorde en sallad - hör och häpna. Tomat,rivna morötter,ruccola, fetaost, rödlök och olivolja. Kände att morötterna skar sig en smula, men det blev faktiskt jättegott! Kände bara att jag var tvungen att dela med mig av min matkonst - det händer ju inte så ofta.
Nåja. nu lär jag lägga mig - för imorgon väntar en spännande föreläsning från någon som kommer från Stylt Trampoli - I quote "Stylt work based on the idea that the story of the company/brand is a valuable identity asset and the most valuable brand resource. With storytelling as it’s base, a powerful resource in the form of a tactile brand is created. Based on this, cross-border solutions can be created by architects, interior designers, artists and communicators."
Detta kommer att bli intressant och lärorikt tror jag.
Godnatt.
Kommentarer
Trackback