2 done, 3 to go.

Fredag:
Skönt att ha 2 prov avklarade! På måndag vankas det matematikprov. Ska dock försöka tänka på något annat nu, det är ju trots allt fredag. Om en stund, ( troligen ) kommer Christoffer och hämtar mig, sen ska vi hem till honom och käka.
Liksom alla andra ungdomar blir det nog även lite Idol-tittande.

Idag var även jag och Hampus på stan och letade julklappar. Jag har kommit fram till att vi var väldigt dåliga på att komma på grejjor. Tror inte jag ska slösa mer tid på att gå med honom. Skämt åsido.
Jag hittade 3 julsklappar. Kanske inte de mest fantasifulla, men man gör ju sitt bästa!
Så nu är jag praktiskt taget pank. OM jag nu har något kvar så blir det till att köpa nya kläder.
Jag vill ha en klänning. Fast det vore ju onödigt, då jag bara kommer använda den en gång och sedan hyva in den i garderoben. Den kommer troligen aldrig mer att få se dagsljuset igen. Så det kanske vore lite taskigt mot klänninen att försätta den i den situationen. Nåväl
Gief.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0