3 weeks left.

Ja, den som inte tycker att måndagar är värst är dym!
Särskilt den här måndagen när jag gick upp som vanligt till skolan för att ha matematik. ( trodde jag )
Då det visade sig när jag traskade in i klassrummet att det inte alls fanns någon frisk Claes tillgänglig.
Jag hade blandade känslor. Grejjen är den, att jag tänkte skippa den idag.
Men eftersom att gud hatar mig så när jag för en gångs skull skulle vara duktig så fick jag tji.

Påväg till engelskan idag var Anna och jag lite busiga. Om ni såg ett par bananskal liggandes i trappen så var det vi.
Vi tyckte faktiskt att det var roligt!
Nåväl.

Idag måste jag göra min bild-läxa, samt leta reda på en bok som jag tydligen slarvat bort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0