ÅRE & JUL

Åh vad jag vill ha jul nu! Bara vara ledig och chilla och inte behöva tänka på någonting. Skulle vara det absolut optimala just nu. Känns som att jag inte kommer hinna springa något på stan den här veckan, det medför att jag kommer att bli tvungen att köpa mina få julklappar i sista sekunden. Hemskt, I know!
Jag vet inte vad jag ska köpa till C .  Det var ju bra.

Dagen innan julafton fyller lillebror år, så då blir det förmodligen smörgåstårta i mängder, eftersom att det är Joels absoluta favorit. På julafton blir det också så himla mycket äta. Inget jag klagar över dock.
Men den dagen då vi käkar absolut mest är nog juldagen.
Då är vi hos farmor och det är helt galet mycket folk.

Jag vill ha annandagjul. För att då åker jag och Christoffer med hans mormor och morfar upp till Åre och hälsar på hans mor och syster. Då skulle det tydligen bli en del skoteråkning!
Blir till att plocka med skidorna också.

Grejjen med lov är att man tillochmed har tid att läsa en bok i lugn och ro.
Inget hets-läsande. Det vill säga läsa ut en engelskabok på 500 sidor på 2 kvällar. Det är ingen hit.
Usch för skolan. Man får ju inte tid till något annat, och det gör mig föga förbannad.
Men jag har ju en plan. Som ska sättas i verket. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0