Det stavas " parallell ".

Den här dagen skulle jag ju verkligen ge järnet! Sista provet imorgon och allt.
Men det hela gick ju som vanligt åt skogen. Och sanningen är att jag inte bryr mig speciellt.
Kanske när jag får tillbaka provet, men inte nu.

Istället för att vara duktig flicka och plugga idag, så har jag praktiskt taget vart krigare.
Jag och Christoffer har haft fajt, vilket vi har ibland. Vad jag menar då är såklart brottning. ( självklart? )
Det är allt eller inget, och jag vinner alltid.
Christoffer brukar ibland ta till ganska konstiga metoder, såsom slå ur apelsinklyftan ur handen på mig när vi har vila.
Jag förstår inte det roliga med det. Den ramlade sedan i golvet, men jag åt tydligen upp den iallafall, för den ligger inte kvar på golvet. Christoffer fick ingen apelsin, för han är allergisk. Rätt åt honom!

rubriken beror på ren irritation.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0