Here it goes.

Ja då var det provvecka igen då.
Idag blir det till att plugga inför ergonomiprov och engelskaprov.
Ska till farmor om ett par timmar och sätta igång på riktigt.
Det går så mycket bättre där!
Där är man ostörd. Nåväl, nästan.

Synd bara att jag är så trött och oantaglig viktig information för stunden.
Men på 5 timmar lär jag väl lära mig något.  Troligen!

Är bara till ergonomiprovet jag behöver plugga. Det här ska nog gå bra.

Helgen kommer också bestå av plugg.
På måndag har jag prov i matte C. Och fyfan vad det ska gå bra!
Jag ska faktiskt plugga inför ett matteprov. Det har nog inte hänt förut.

Sedan har jag bara kemi och fysikprov kvar. OCH SEN ÄR DET SÅ GOTT SOM LOV!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0