PUST.

Den här dagen har mot alla odds gått rätt fort. Eftersom att vi har kemi,matte och fysik på samma dag så känns den här dagen extra ansträngande.
Insåg även att det var mer än jag trodde i fysiken. Blir till att plugga rejält innan provveckan som börjar nästa fredag.
Till på måndag har jag läxförhör på kapitel 12.  Handlar förövrigt om syror och baser. Har vart med om svårare,
så det känns rätt okej endå.

Jag måste hitta bra musik. Hjälp mig god dammit. Har sån himla torka just nu.
Tycker iofs också att det är jobbigt att ens ladda ipoden. Måste hitta orken.


Får se om jag åker till Bönan idag för att sova där.
Då blir det iallafall lite avkoppling med tv-spel.
Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0