brämmen med nuts.

idag blev det upp tidigt, för att mor och madde hade fått för sig att vi skulle till brämmen.
så, jag julia,madde å mamma drog dit.
det var fett.  jag badade även för första gången i år.  :) DET NI!
nåväl, vi satt där på våra handdukar bredvid en vollyboll plan.
och rätt som det var kom en boll flygandes.
jag upp snabbt som fan, och skulle fånga bollen med benet.
men bollen drog av mer än väntat till höger så det slutade med
att jag ramlade baklänges.   det var också kul :)
mest för julia som gjorde bort sig typ 5 minuter innan.
julias mamma madelene hade minsann knytit upp julias bikinitrosa ( varför vet jag VERKLIGEN inte! )
utan att julia märkte det.  sen glömde madde att knyta dem igen.
sen reser julia på sig och ska gå ner och bada, och då ba ramla
hennes små bikinitrosor av. det var fett kul. haha!
maddes enda kommentar " oj, jag glömde . "

får se om vi ska dit igen imorgon, men då skulle nog joel och jesper också följa med.
beror såklart på vädret lite också.  ska ta reda på hur det blir i morgon nu.
hoppas bra, så man får steka lite till.      dreggel.

nej nu ska jag göra slingor på mor min.
hon står och tjatar, så man lär väl.
tjaaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0