el fiffi !

Om jag hade ett arsel hade jag jobbat sönder det idag.
- lucky me that i didn't have one.

jag måste ladda min ipod, annars klarar jag  inte dagen imorgon.
måste lägga in new shit .

jag fick även en hedersuppgift idag, jag skulle skära lök ( klart man får skitgörat )
sen skulle henke vara så rolig å  fråga mig inför alla om det hade gått bra.
( jag hade cuttat mig i fingret typ dirr ) jag svarade att jag var bäst .
men då skrattade han åt mig straight in my face.
fick fudge idag med . å den hade jag jobbat hårt för sa han. det tyckte jag med.

jag vill bara ha helg nu.  typ lördag . för att , ska va me 3,5aN och makkan då :D mohahaha. tror jag iaf :) affe vet inte än .


dagens ord blir FIFFI .  för att vi hade diskution om det på jobbet .  

let's put it in a sentence so anyone might understand it .  " gnugga fiffi "  .   albert gets it.


Kommentarer
Postat av: albert

du kan va fiffi

2008-07-06 @ 21:56:54
URL: http://agibbs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0