failarN.

igår/idag var det tredje gången gillt.
borde nästan döpa om mig till kexet.
men det är väl såhär det blir när man inte
håller igång som man ska.
it's been too long. 
jag lär tacka affe för att han tog hem mig i skick.
vettefan va jag hade gjort annars.

förlorade mina glassiga brillor också,
eller det är väl sean som har dom,
jag har kommit på plan .  jag ska sno tillbaka!
ja, nu sa jag den ju .  men jag ska iaf!
på nått sätt .

jag vaknade klockan 6 idag.
gick upp, kexade. satte på discovery.
det var flugfiske.  one of my major interests.
sen gick jag å la mig igen.

albert ringer.  han hade också haft äventyr.
lite roligt prat såhär på morgonkvisten.
och bara så alla vet så kommer han överdriva
min fyllehistora as hell.
albert borde döpas om till mytarN och inte bruno snygg.
det har jag iallafall konstaterat.

såhär pigg var det längesen man var .
lite cola på det här så


Kommentarer
Postat av: albert

Emma spyr på mindre än 2 bacardi breezer. Slå den så bjuder jag på middag.

2008-07-29 @ 12:59:17
URL: http://agibbs.blogg.se/
Postat av: acköh

lura i henne en flat line-shot så kommer hon väl ligga och grina i en vecka. word.

2008-08-03 @ 01:48:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0