fett värt .

Det är tydligen en omöjlighet att någon gång få vakna av sig själv.
jag har gjort tappra försök den senaste tiden.
failat big time though.

dagen började med att jag fick sms av albert . " vakna "
jag vaknade.  sedan fick han mig att skynda mig som fan, för att på honom lät det som
att han redan var klar. men sen visade det sig att så var inte fallet,
men jag fattade inte hans " diss " .  skitsamma.

jag duschade å käka frulle sen gick jag å mötte albert aka bruno snygg, som han helst vill bli kallad.
han vill dock ej erkänna att han smidit på detta fyndiga namn under minst en natt.
jag sa att man nog inte kan heta bruno snygg, men då kontrade han med att det minsann fanns en
i sverige som hette " balkong ", eller var det "altan" ? han  var inte riktigt säker.
jag sa " hm " .

sedan gick vi raka vägen till george.
jag fick en dubbelt så stor hallonpaj än vad man brukar få.
jag blev glad.  men sen blev jag illamående.
albert käkade såklart kladdkaka med grädde. 

efter en stunds fikande sa albert att vi skulle gå.
jag lyder alltid.  han skulle leta kläder.  och jag hjälpte honom.
snäll som jag är .
sedan kunde jag inte hålla mig ( i did not pee my pants, no )
jag lät cashen flöda. så nu är jag nästan pank igen.  värt though.

sedan var bruno snygg tvungen att dra hem för att käka, det är ju viktigt att äta innan träning ni vet.

nu sitter jag hemma. 
jag borde jobba.  men phökk thät .

jag ska iallafall käka glass med KUNG-alfred någon solig dag.
han och jag ska förövrigt bli classhomies.
makkan säger att vi kommer va kassa på allt .  men det tror inte jag
det ska bli trevligt. :)

-vill även påpeka att katt williams är fett ovärd.


this man has pretty stiff nipples.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0