flytt :o

imorgon får vi nycklarna till våran nya lägenhet.
jag har inte hunnit känna efter riktigt.
har inte ens tänkt på det så mycket . nåväl :)

inatt sov jag hos christofferpojken,  mys.
sen åkte jag hem, och sen till IKEA för att spana in
lite nya prylar . känns så jävla bra att jag kommer få stort rum,
ALLT är iofs stort jämfört med det jag har nu. haha!
fyböbblan.

när vi var ute på IKEA passade vi även på att ta en
sväng på köpis. det var typ ÅR sen jag var där sist.
men man blir alltid glad, för att där finns rocks.
fniss.  jag var bara tvungen att kirra looptroop's skiva.
grim.    får se vad jag ska hitta på till kl 22 .
för jag TROR iallafall att pojken skulle hämta mig då,
eller om han sover här.  man vet ju aldrig med den där . ha!

btw! igår var jag med nathalie också, så söt hon.
vi gick på sommarkvällsaken och kollade blandannat
på alberts syster linnea som deltog i en sångtävling där.
vi satt mest, jag och nathalie.
jag menar, jag börjar ju bli gammal. och då blir man trött i benen
väldigt fort .

nej nu ska jag gå upp på rummet å städa ( not ) och lyssna
LOOOOOP.    bye :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0