gah

gled på stan med affe å makkan för ett tag sen, alltid lika kul.
käkade mcflurry's på Mc D .  det är typ standard . 
då fick man även höra roliga historer om deras smitningar hit och dit . så jävla kul :D

nu sitter jag hemma.
gör ingenting. åh ja orkar intee.   jag har damp nu.
som fan . orkar inte tala om det .
jag måste hitta på något, annars blir jag tokig.
jag går väl till farmor på en fika eller något.
jag borde baka en paj åt henne, för att jag får alltid good stuff när jag är där.
måste ge tillbaka.  isåf tänkte jag baka en hallonpaj .  för att det är det godaste som finns .
frågan är om jag orkar gå och köpa nödvändigheter, för att det är tveksamt om vi har grejjor hemma.
the thing is, that im a lazy fuck .  får se hur det blir.

imorgon bitti blir det åland också.
fyfan, jag orkar typ inte.  vill hellre va hemma och dö. gah
så jävla rolig jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0