jolå.

igår var man i sthlm å gled me julia micke å far.
köpte 2 tishor en plånbok å en skiva. 
har käkat så jäääääävla mkt fettomat.
restaurang å kebab å max å donken hela jävla tiden.
tur för mig att jag inte blir tjock.    yet.

sen skulle vi visst dra iväg på allsång,
kan än en gång konstatera hur ovärt det är.
fattar inte ens att det rullar.
aldrig har en timme känts så låååååång.

idag har jag vart hos farmor å hälsat på,
har ju inte vart där nu på ett tag. :)
där blev man bjuden på pastasallad och fyllehistorier,
nåväl. fyllehistorierna kom efter jag hade berättat min senaste incident.


kl 19 ska jag ner på stan å käka på brända bocken med
pappa,carina,cristin å cajsa.  ska bli fett mys.

efter det ska jag hänga med nathalie.
å troligtvis kommer man ju springa på  jocke å affe där också :)
blir nice.


jag har precis klippt mig.
jag hatar att gå och klippa mig.
så. jag klipper mig själv.  det är lika bra. sådetså.

men nu ska jag fixa lite.  tjaaaaråååå :)

Kommentarer
Postat av: akkööööh

ja eller så är det så att du är för FATTIG för att klippa dig!!!!111oneoneeleveneleven

2008-07-30 @ 21:32:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0