man får en upplevelse i underlivet! - att käka fudge med grädde alltså.

så löd kocken på mitt jobbs presentation av känslan man får då man käkar hans fudge med grädde.
men jag ville ha glass.  han påpekade att jag gjorde ett stort misstag.
kanske jag gjorde?  löjligt gott var det iaf med eller utan grädde.

ska jobba imorgon och på fredag också.
det är så tungt, och man blir helt död.
men ah. sånt är livet .

nu sitter jag hemma i stan och käkar omelett. - det funkar.
är så glad att farmor kan skjutsa mig till jobbet imorgon.
så slipper jag gå upp så tidigt . hihi

sen kunde hon hämta också! inte dålig hon inte.

jag vill ha helg. då ska jag bara ta det lugnt tror jag.

ska även till åland på onsdag, då ska jag inhandla booze.  minttu ftw .
det är farliga grejor har jag lärt mig.  men ja. får se hur d blir .

nu ska jag duscha och sova, för att jag somnade runt 4.30 inatt pga störande familjemedlemmar utan respekt
för folk som inte kan sova om det inte är knäpptyst. såå såsig stil.  och jag menar såsig .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0