puzzle.

this time just leave the pieces at place.
this puzzle has been set too many times.

idag har jag burit grejjor hela dagen.
not just fysical though.
och jag orkar inte.
har även gjort en dum grej idag,
fast jag har tänkt på det. och kanske är det jag som har gjort fel dom här åren,
vet inte vad jag ska tro eller göra nu.
men frågan är den, vad ska man tro när man är 10 år?
kanske var den här åsikten egentligen inte min egen.
nog om det .

har städat mitt rum idag. har typ ingenting kvar.
bara sängen och cd:n.   jag kommer sakna det här rummet .
och området.  fan.

och bönan kan man ju säga tack och hej till tydligen,
och faktiskt så bryr det mig inte ryggen.
jag behöver inte dig.

nu ska jag fortsätta med vad jag höll på med.
dvs.    GOOD THINGS.

I take the good things in and the bad things too, soak it up, let it marinate.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0