the day .

började med att jag åkte till bönan med micke å stampe.
vi skulle ta oss ut till norrskär som är en ö utanför utvalnäs typ.
väl i bönan och vid båten och hemma hos den trevliga familjen enander
så tog jag å julia stampe å micke oss friheten att alltså åka till norrskär
för att steka. och SOM vi stekte.
man lär ju passa på, elleh?

sen så skulle vi alla in på sommarkväll, så var och en tog sig in till stan på sitt lilla vis.
nåväl, nästan . när vi ungdomar stod denna vackra eftermiddag i väntan på bussen,
så glider far å broder förbi. dom har visst varit och inhandlat en vattenskoter (!?)
nästan helt utan min vetskap. jävla hyckleri!

sen när julia och jag väl va inne i stan så ska jag inte säga va vi gjorde. HA!

sedan var jag tvungen att flytta grejjor.
helt galet jobbigt . fy

sen var d dags för stan . träffade många roliga människor :) hihi.
sen tog ja mig hem. och nu sitter ja här.

imorgon ska jag kanske till bönan å kolla läget, sen ska ja skejta med mästarn dvs affe aka 3,5an.
"jag ska lära dig allt jag kan " sa han . vi får väl se!
woho :D

affe tha man!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0