the ringsignal .

vaknade .  gick upp .
åkte till bönan. åt farmors tacopaj - makalös.
men det hela var endå rätt tråkigt . jag kollade shooters å sen när vi skulle äta så blev det tråkiga roligt.
jakob var rolig, och jag har fått världens roligaste ringsignal.
det roliga är, att det är Bo, min låtsas farfar som har spelat in den.
då han skriker " bosse, svara nurå, det ringer! men svara då förihelvete "
detta övergår efter att han har vrålat ut kanske 5 bosse till att verkligen ryta i .
svor gjorde han också.  och det bästa av allt ,  han skäms inte!
jag har även fått information om att han tidigare frågat alla sina barnbarn om att DOM skulle vråla och spela
in den här ringsignalen. men vartenda barnbarn hade stått på sig och sagt " hell no " .
han hade då tagit saken i egna händer .

jag joel och jakob satt och asgarvade vid matbordet, och vi hade ringsignalen på repeat.
den bästa och saftigaste delen är ju såklart när han blir förbannad ,bosse.
och när hans telefon väl ringer så väntar han i kanske 7 sekunder med att svara, ( han vill höra hur rolig han är )
han är nog rätt stolt över sitt masterpiece.   jag skulle iaf vart!   nåväl.
jag har hans msn också, om nån vill ha? nån? ingen?

eftersom att jag inte ska jobba imorgon så tog jag tillfället i akt för att vara med sötispötis nathalie rawr :)
får se vad vi hittar på . vädret såg ju knappast lovande ut, så tyvärr får ni inte se nå titts på brämmen, vi som skulle :( 
skämt åsido.

jag flyttar snart också :)   det ska bli bra.
jag ska till åre med tönt också.
och till åland med farmor och mamma . dom skulle visst supa mig under bordet,  :) höhö.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0