things.

nu har jag vart borta å haft lite grejor för mig.
först var det ju åland som gällde. det lekte.
köpte booze och lite andra roliga grejor. farmor min var mäkta generös.

sen hann man bara sova en natt, och sen skulle man till åre med söt .
det var mys.  åkte upp med hans mormor och morfar och deras söta vovve.
sen när vi väl var där så var vi in till åre å gick omkring där.
jag hittade feta tröjan å en mössa, gick in på helt random affär.
typ den enda bra mössan som fanns i hela åre . :)
christoffer blev ledsen att han inte hittade nått mer än 3 klistermärken,
men sen hittade även han en snyggis tröja :)

jag och söt hade även ett antal tävlingar .
i bland annat fotboll och kanot.
jag vann i båda.  såklart ....

vi grillade även i en kåta nere vid vattnet.
vi gick kåta in och kåta ut, som christoffers mamma sade.

åsså var vi och kollade på ett vattenfall där, värsta!
jag tror inte jag hade sett nått förr .

nej, nu är jag i bönan.
kom precis hit . har vart och handlat med pappa å carina.
jag tänkte frossa i nutella.  det är helt galet gott.
vi ska även käka KÖTT ( fifaaaaan)
jag fick bestämma. dreggel,
är crazy hungrig, har inte ätit nått idag.
inte ens frulle .   it's a shame .
nåväl.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0