vi är tyngast

idag har jag vart med nathalie .
det var helt galet roligt . vi har gått på stan och ja.
nathalie hittade 2 tröjor tror jag .  å jag hittade typ värsta kepsen.
den ska bli min partykeps, kan ju behövas -  jag och nathalie ska börja ränna igen. det här funkar bara inte!

sedan satt vi uppe hos mig . vi blev hungriga efter allt gående.
vi gick då ner och åt pizza och tog roliga bilder .
mihihi.  sedan gick vi upp till mig igen och kollade tv å pratade roliga grejjor.
jag fick även en video på nathalie, där hon själv dansar till britney spears , u want a piece of me.
jag dog typ . men tyvärr fick hon mig att lova att jag inte skulle ge den till nån.
men den var väldigt sexig iallafall . :)  ni kan ju tänka er?

nu sitter jag här i mina nya brallor också.  fett . :)
imorgon ska jag vara med affe och makkan, vi ska äta glass . det blir nais .
skulle tillochmed bli sol imorgon .  fast inte så varmt though .
SKITSAMMA, ska bli fett :D
pizzatime yo!  
wohoooooooooooo :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0