18:23

Despair-anxiety. nya tag. glad musik. MIKA. ska snart ta mig an en rit-uppgift. efter jag sett bones och städat. sen kanske.  höst. get back there .  vissa får ju gå på bio. andra får köra snylt-varianten. förbannade snyltare.  BIG GIRL, YOU ARE BEAUTIFUL.  jag börjar bli smygfet. det är en hemsk upptäckt. men det går ju inte att äta som man ska. och träna blir pisstråkigt efter ett tag. vad ska man ta sig till?  ska ta mig fan köpa en säck och hänga den i taket.

Jag hade fläta idag. sådär som alla har. fast utbakad. det var praktiskt. inge hår i ögonen. jag vill måla om mina väggar. kanske är det dom som gör mig fly-förbannad i tid och otid. de har en negativ påverkan. beige. vilken jävla skitfärg egentligen. en sån där varken-eller / jag skiter i vilket -färg. blandning mellan oskyldighetens färg och bajs. - jag vill ha som jag hade i mitt förra rum. grönt vs vitt . det var JAG.  vet fan inte vem jag är nu.

Gotta do's; skaffa bättre matvanor, bättre träningsvanor, våga mer, inte hålla käft om något är fel, gå varenda jävla dag i skolan (så långt jag orkar). förutom måndag då. då blir det käka piller-somna-vakna-ha smärta-hoppa på pinnar.
börja jobba så jag kan flytta från den här galenskapen. ( jag får ha hur mycket jävla kläder som helst på mitt golv. jag får göra precis som jag vill. på mitt rum. det är min ensak. tjat och när folk talar om hur jag ska göra är det värsta som finns.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0