ÅRE

Hej! Jag sitter just nu i soffan med Christoffer och kollar friidrott. Anette läser tv-tidningen. Pistvakt ikväll också. Idag har vi gått i skogen och plockat blåbär. När vi gått en stund och var på tillbakavägen så kommer vi till något träskliknande. Vilken otur att Christoffer hade låga skor istället för gummistövlar. Anette, som den stålkvinnan hon är ställer självklart upp för sin son. Christoffer hoppar då upp på hennes rygg. Detta ser ut att gå ganska bra till en början. Men sedan händer det något. Anette faller, och Christoffer nästan flyger iväg mot mig. Blev en ganska rolig incident må jag säga. Igår höll hon även på att drutta i vattnet när vi paddlade kanot. Å som vi skrattade!

Nej nu ska jag bege mig. Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0