din jävel

du som visslar KONSTANT här i närheten. ska man behöva skriva in en tistel i tidningen kanske? det skulle man nästan kunna kosta på sig. idag for jag till bönan. fort som fan, och ännu snabbare hem. när jag var där hann jag smaka på ett äckigt nypon-te. som smakade vatten. fick dock något godare efter. nå cream-caramel eller något sådant. nåväl. väl hemma duschade jag fort. eftersom att jag skulle till valbo med vavve. där inledde vi med att införskaffa farmor ett par kosslurar. jo, jag tyckte hon behövde ett par. hon förtjänar faktiskt det bästa. jag fick även sånna där muddimuffar till mina, eftersom dem hade gått sönder. sedan köpte farmor ett par träskor. eller, nästintill. söta var dom iaf. men ännu sötare på. Ungefär i rondellen kom farmor på att " jävlar, nu blev jag hungrig." jag, i min tur som bara druckit lite nypon-te höll med. det blev toast med skinka och ost på waynes. till det en freeesch apelsinjuice. farmor instisterade dock med vatten. - som vanligt. efter det blev det dags. - för den fruktade jävla byx-prövningen. TYP det värsta som finns. att man ska behöva knyta av och på, riva på och av sig plagg och skor. hela tiden. till förbannelse. man blir ju förfan helt lökig. nåväl. den här gången var lyckan på min sida. fann 2 par jeans. inte helt fel. köpte även min efterlängtade sjal. BRALLERNA OCH TOASTEN OCH MUFFSEN stod dock min bästa farmor för. hon är helt enkelt bäst. faktiskt. vet inte vad jag skulle ta mig till utan henne. vill bara att hon ska sluta röka. det är ju inte bra för henne. varför kan hon inte inse? att man köpt X antal sluta-röka-böcker till henne hjälper inte heller. senast jag såg dem låg de och dammade på hennes alltför överbelamrade bokhylla. efter mitt sjal-köp var dock farmor så leds på att handla så hon höll på kräkas. ja så brukar hon uttrycka sig. då förstår jag att hon menar allvar. så vi for hem. löste lite korsord. ringde in på det förbannade jävla sommarkrysset SEX gånger. men icke. inte ens en snäll farmor som min kan få vinna. jag tycker hon är värd det. och lite till. efter 4e försöket svor hon. " blablabla, din förbannade gubbjävel" . jag gillar när hon svär. hihi.  jag ska bli precis som vavve när jag blir stor. PRECIS så. fast utan cigaretterna. sådetså.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0