:(

När jag kom hem från skolan idag så fann jag min katt Lisa. UTE på balkongen. På fönsterräcket. Hon hade sutttit där i en timme hade jag räknat ut. MINST. Allt tack vare min nogranna broder. Blir så himla förbannad. Stackars Lisa. Nu ligger hon och sover i fåtöljen. Och jag håller på hungrar ihjäl. Har ätit en liten pajbit på hela dagen. Inte särskilt nyttigt. Jag som skulle bli nyttig. Går väl sådär . Kanske skulle ta sig ett bad också. För att lugna ned sig en smula. Till råga på allt hade Joel även ramlat ned från en byggställning nyss. Kunde slutat riktigt illa.



Kommentarer
Postat av: linaa

oh vikken myskatt:) ser så mjuk o go ut<3

2009-09-01 @ 10:45:02
URL: http://linaabjornemalm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0