furuvik

Idag har jag vart på furuvik av alla ställen. hedersgäst. kan ju inte vara fel? gick omkring och kollade på alla djur och käkade glass och sockervadd. precis som när man var liten! dock så skulle jag aldrig åkt sjörövarskeppet. FYFAN vad nära det var att jag höll på spy. kände redan när karusellen startade hur det bara knöt sig i magen. pappa kände likadant. som tur var hann vi åka några innan, bland annat radiobilarna, kaffekopparna och spöktåget. haha! men trevligt var det väl. nu kom jag hem för en stund sedan, sitter och lyssnar lite neil och gosar med lisa. illamåendet har dock inte gått över. nåväl. nu sitter jag och väntar på christoffer. han borde komma om en stund.  finally.



puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0