GLAD

WOW! Idag har jag hängt lite med pappa. Har även hunnit läsa ut en bok och börjat på en annan. En 700-sidors. Feels good. Snart börjar skolan, och GUD vad jag längtar. Faktiskt. Vanor. Komma upp i tid. Inte sova bort livet. Måsten. Läxor. Jag ser fram emot läxor. Det låter hemskt. Men sant. Jag ska spåna i vad jag vill göra efter gymnasiet. Har många idéer. Allt kommer att bli SÅ bra. I Höst blir det operera fot och börja på hemlig sport. Ska bli kul att komma i form. Och bli pigg. Har även en annan hemlis på G. Ibland måste man smyga med vissa saker. Kul och lärorikt ska det åtminstone bli. Igår bakade Christoffer chokladbollar, och jag försökte sno dem. Jag lyckades sno EN. Men han var dock en mycket listig en. Gömde tallriken på olika ställen så jag inte hittade den. Sen i morse fick man frullen serverad också. Väldigt gulligt. Hihi. Pratade precis med Anette också! Så det blir Åre inom kort. Ska bli väldigt skönt, och ska försöka lösa resa osv. Äntligen.

puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0