19:54

RÖV.


Nu ska jag samla mig en smula. Skogstokig är ordet. Arg. Missförstådd. Less. Så himla härligt. Nu halvsitter jag här i min nybäddade säng. Själv. Ännu bättre. Tur att det är 2½ men på tv åtminstone. Varför kan det bara inte knacka på någon snubbe på dörren och ge en sisådär en kvarts miljon så man blev ekonomiskt oberoende så man kunde sticka härifrån.Nä. Vet inte vad jag säger . Behöver böcker. Eller lite garn. Som man kan sjunka in i. Lite arbete skulle inte skada. Jag behöver ett arbete. Får se hur det blir med det nu eftersom att jag ska skära & såga i fotjäveln också. EVERYTHING IS JUST GREAT.  Får gotta mig i att det KUNDE vart värre. För det vet jag att det kunde. 

Idag är det tisdag. Imorgon onsdag. Realistiskt. Då har jag GKO, vilket står för geografisk kommunikation, och MUM, vilket står för multimedia. Verkar bli en hel dator-dag. Eller vad vet jag. Inget .

Lär ju bli en del jäger det här året iaf. Det kan man ju gotta sig i. Plus att snygg-anna fyller här i helgen. Kan ju bli fint.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0