00:55

Jag har precis klickat hem ett antal böcker. Såhär i sommartider så vill jag tycka att det passar helt förträffligt att avnjuta en bok( eller flera :o). Blev närmare bestämt 4 böcker. Känner mig förväntansfull. Nu har jag att göra mån tro! får hoppas att jag får hem dem ganska snart. Måste ju läsa ut en skol-bok också. med risk för att glömma för mycket, kanske man skulle ta itu med den innan de andra böckerna kommer iallafall. Det jobbiga med att läsa inför skolan är att man måste anteckna. Det förstör mycket av tjusningen. Nåväl.

Ska snart packa ihop. tvätta ansiktet, ta en sväng till köket, borsta tänderna och krypa ner i sängen. Det här kommer gå bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0