1/3 hamburgare och 3 pommes.

ja, borde jag inte ta sallad istället? nej. jag tänker inte äta nå jävla ogräs. särskilt inte om du kommer med idén. Kul att få höra att man egentligen borde ta en sallad. Jag har aldrig gillat grönsaker. Fast det kanske du inte har märkt på arton år. Det måste undgått dig. Men jag vet att jag har börjat lära mig nu på sista tiden.Fast det kan ju inte du veta, eller hur? Eftersom att du aldrig har tid med mig mer. Men grönsaker är iallafall inget jag väljer framför en hamburgare. synd bara att du ska ge mig dåligt samvete jämt och att jag ska behöva samtala med dig på det här viset. Jag menar, man kan ju inte ha ett normalt samtal ,fyra ögon emellan numera.  så jag gick. tack och hej

moron

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0