Can't figure out how you stole my heart.



På lördag ska jag och farmor åka till Valbo. Kanske bror också följer eftersom att även hans telefon är invalid. Allt blev på kinesiska sen blev allt svart. Verkar vara väldigt svårt att få en telefon som kan fungera nuförtiden. Man har faktiskt inte tid att springa in med dessa telefoner i tid och otid. Att man sen får lämna in den och sedan vara utan telefon hur länge som helst är inte heller något man ser fram emot. Kan dom fatta att telefonerna dom säljer är kassa? Tydligen inte. Less. Jag ska iallafall dit och go nuts. Får se vart det leder. Jag har iallafall kommit på varför jag gått och blivit less på allting. - Jag lyssnar inte på musik längre. Åtminstone inte i den mängd som gör mig glad. Därför ska jag återuppta det. Vet inte vad som hände heller. Det bara avtog. Öken . Snart kommer Christoffer hem också, det ska bli skönt. Får se vad vi hittar på i veckan. I helgen blir det troligen Öregrund iallafall, ska bli roligt att kolla pånär far kör båt-race med micke igen! Senast var ju VM i Smögen för många,många år sedan. Efter det så tror jag att det blir Åre på (kanske?) obestämd tid. Det skulle kännas skönast. puss.

What's wrong with me?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0