cloudy.

nu har jag petat ut alla goda godisar ur godispåsen. ( den var inte ens min.) och snart vankas det film. mycket passande för en kväll som denna. dock så skulle jag hellre ha en skål med broccolisoppa att sörpla på än en godispåse att gräva ur. Till soppan skulle man käka mängder med delicatessbröd med tunna ostskivor på, och till det ett stort glas med kall mjölk. Detta var något vi fick när jag gick på dagis. Hemgjort också dessutom. Man fattade inte hur bra man egentligen hade det då. Det gör man aldrig, förän efteråt. Pia Janssons berömda soppa,pannkakor & turtles-makaroner. Ja, ni läste korrekt. Allt hon gjorde var helt galet gott, och man åt som galningar varje måltid. ja fyfan. där skulle man vara igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0