dah.

Var ut till valbo idag och lämnade in min telefon. Såklart tog killen innan mig i kön sista "lånetelefonen". GREAT .  Efter det for vi till Tennstopet och käkade hamburgare. Tog dock inte lång tid innan jag fick abstinens och gick hem till farmor. Turligt nog så var Jakob hemma och slängde fram 3 telefoner. Äntligen hade jag lite tur, då en telefon var olåst. Wii! Sedan gick jag hem igen, glad. Lagade lite pannkakor, gick och hämtade kläder som mamma beställt, handlade lite och sen for jag till Bönan. Men inte länge. Blev bara mat och sen hem. Här någon dag ska jag ner på stan och handla lite kläder. Byxor och grejjor. Jag ser fram emot hösten. Det är sån himla myskänsla över det. GIEF. puss.

kömkömkömkömkömkömkökm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0