fool me, fool me.




bild; jag och joel påväg till åland.


Funderar på att klippa mig. Borde ta en sisådär 5 cm åtminstone. Men jag har inte hjärta att göra det. Precis när jag hade kommit såhär långt, för över 2 år sedan så klippte en dum brud av mig det dubbla. Om inte mer. Fy vad förbannad jag blev. Det resulterade att jag blonderade mig igen. Vilket var väldigt dumt. Nu går jag bara och väntar på att allt "dåligt" hår ska växa bort. Det ska bli så jävla skönt. Funderar även på att färga det lite mörkare. Men jag vet inte riktigt. Får se hur jag gör. Idag har jag klippt håret på mamma,och hon blev nöjd. Har gått och blivit hennes privata frisör/sminkös och finlirare på sista tiden. Är väl lite roligt. (ibland). Undrar om man skulle ta å hyra en bra film? känns som att det skulle behövas nu. Såhär i väntans tider. Rita är jag inge sugen på. Jag vill ha dom där pennorna. Men ack så dyra de är. Spons, någon?

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0