sinnerman

Det här måste få ett stopp. Ett stopp innan det går för långt. Kanske har det redan gått för långt. Det är inget man kan ta reda på. I have to stop crying my heart out. - Get on, Come on. Are you scared? I'm not scared. Jag har blivit någon jag sa jag aldrig skulle bli. Det är bara att kavla upp ärmarna. För jag ska tillbaka. Nån gång. Fast inte nu.

Min ljuva kvällsmusik.

Nu måste jag serva min mor med mackor innan man blir agad. Hon ser måttligt irriterad ut där borta i soffan. Måste stå ut med mina desperata försök till att få ut en, bara en enda liten ton rätt. Man är ju van vid att höra " Låt Joel sjunga nu." Han sjunger faktiskt falskt. Sådetså. Och han är inte starkare. Eller längre. Möjligen blondare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0