stan

Idag var det ombytta roller. det ska ju vara kvinnan som ska rusa in i olika klädbutiker och slita med sig minst 7 olika plagg, för att sedan låsa in sig i en provhytt och testa alla. TVÅ gånger. men sån är inte jag. jag får stå utanför och bedömma. vilka plagg som är godkända och icke. det slutade väl iallafall. inge krig .



jag har även gjort en annan upptäckt. något som oftast drabbar oss tjejer. byrålådan går inte igen för att den är så fullproppad. oj, sa jag byrålådan? menade såklart i plural. pressa. nåväl. fast jag ska kanske inte säga så mycket själv. fast jag har ju en ursäkt. det har inte män .

  •  Idag var vi på café flanör. jag hade länge suktat efter den berömda bärpajen. När jag står längst fram i kön så säger jag såklart " En bärpaj tack ", för att det är ju en bärpaj jag vill ha. Det verkar dock ha blivit någon form av kommunikationsproblem, då jag får en äppelpaj istället. Vad är det som är så svårt att förstå? morr..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0