tjyv

Korsord och kanske börja på en ny bok. Känns som en plan. Att slutföra mitt ritande som jag påbörjade för säkert 3 veckor sedan känns inte som en bra idé. Skakis på handen och noll inspiration. Funkar inte. Vill inte till Bönan. Trivs inte där längre. Inte för fem ynka ören. Vill inte dit. Allt har förändrats. Och jag känner mig vilsen. Allt så annorlunda. Känns som att det inte finns ett jävla dyft att göra i den här staden heller. Nä, om man skulle ta och flytta efter studenten kanske. Får se om jag hittar nån passande utbildning. Är som sagt utless på den här skitstan. Och man får inte stöd eller hjälp från nått jävla håll. Du kan fortsätta med ditt förbaskade liv där ute med din nya förbannade familj. Du har endå aldrig tid. Tid är det enda man har tills allt är förlorat, lär dig det. Din dumskalle.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0