can i have some peace and quiet please?

nu känns allt bara dumt. och en aning förvirrande. min trötthet vill inte släppa, och det känns som att jag skulle kunna sova flera dygn irad. kanske är det en omedveten förberedelse inför peace and love som äger rum och precis en vecka?  jag vet att jag i detta nu ( och varje dag framöver ända tills det är dagen D ) borde tagga musik och låtar så jag kan dem som ett rinnande vatten. men jag har ingen lust. ingen har lust. med winnerbäck. får det bli. iallafall.

igår ritade jag en tatuering till min vän jonathan.


dock blev det en halvkass bild, allt tack vare min telefon. men vad mer kan man begära?


Kommentarer
Postat av: Anonym

den blev fan snygg ju.

2009-06-16 @ 18:01:37
Postat av: malin

snyggt!! :o

2009-06-16 @ 18:03:04
URL: http://majok.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0