konsten att uggla

ja. jag kan erkänna! jag har förbannat tråkigt . jag har inget att göra heller. vore ganska dumt att börja läsa min "skolbok" nu, eftersom att jag har något slag av demens. skit är det på tvn också. och ingen verkar vara en sådan nattuggla som jag. eller? om jag säger att jag tänkte gå och lägga mig vid 23 är det med största sannolikhet helt och hållet lögn. ( fast det tror jag ju inte vid just det ögonblicket.) men mitt påstående blir en lögn i samma sekund som jag glömmer bort vad jag sagt. förvirrande? oh, i know.

nu blir jag glad. ser två amerikanska knubbisar i en lerhög, sjunkandes. de verkar hysa en obetalbar kärlek till varandra. det var visst amerikanska choppers, som det så vackert heter på svenska. helt värdelöst.
OH! är det mordkommisionen tro? sure seems like it. så det får det bli nu. kan inte låta bli, danska är ju så vackert.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0