abstinens.

japp. inatt sov jag 15 timmar. det är ju fan helt sjukt. jaja, frukosten blev som vanligt nesquik. mitt sanna levebröd. nu känner jag mig äcklig och ska snart hoppa in i duschen. men sen då? jo. läsa bok. sen blir det kanske en liten sväng på stan. det beror på min andra hälft. jag fick mig en liten ledsen nyhet alldeles nyss. true blood säsong 3 kommer inte att sändas förrän i juni 2010. det är skitlångt dit ju. jag som knarkade igenom 2 säsonger på några dagar. the vampire diaries är så jäkla segt. avsnitt 7 kommer jag aldrig. jag blir galen!

jaja. dusch var det. ciao

Kommentarer
Postat av: Matilda

ja ljusbordet är himlans bra! hade världens flyt, hittade det på blocket för kanske 5 år sedan för 500 kr.. sånt händer bara en gång i livet. tokdyra är de ju annars!

2009-10-29 @ 11:32:17
URL: http://www.matildasalmen.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0