du.




tänk hur allt kan bli mycket bättre på en enda liten sekund. & hur all skit som tynger ens axlar bara försvinner med ett 'poff'.  det hände mig idag.




today:  dagen började med att jag gick upp en timme för tidigt. jag hade såklart glömt att ställa tillbaka klockan igår. så det blev som det blev. tanken på att jag bara skulle bli sittandes hemma hela dagen kändes inte så lockande, så trots mina svett-attacker och ont-i-magen så var jag tvungen att göra något. började med att åka till valbo med carina,cajsa och cristin. där testade carina och cristin kläder medans jag och cajsa satt och tittade på. efter det tog vi en välbehövlig paus. dvs - fika. jag smällde i mig en smörgåstårtbit. när jag nästan käkat upp hela biten så kommer ett hemskt minne fram. jag fick en gång ett hårstrå i min smörgåstårta. typ det värsta som kan hända or what? med en gnutta avsky klämde jag dock i mig det sista också. den var ju så sjukt fresh. sen blev det IKEA och sen fotbollsmatch. satt och frös matchen igenom, och matchen var tråkig. eller var det vädret som var det? nåväl. väl hemma satte jag mig ner . och sen har jag suttit. förutom en sväng till affären för att inhandla morötter. godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0