FREDAG



Då var det fredag och helg igen. Och inte nog med det, lov också! Känns väldigt skönt. Imorgon blir det dock jobb, men efter det så är jag ledig fo real. Gick till affären nyss och köpte godis,dip och en tidning. Ibland måste man ju lyxa till det lite. Hihi

Idag har jag vart ut till bönan en sväng och sen käkade jag med Christoffer på flanör. Vi tog det vanliga - dvs toasten. Så himla goda! Särskilt den med kyckling och sweetchilisås. YUM!  Och nu sitter jag här. All by myself. Lite skönt är det faktiskt, men endå. Imorgon åker min cyklist till nån stad för att cykla hela helgen. Kul för honom! Nä, nu ska jag mysa lite med Lisa. puss.




visst är hon söt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0