ja.

jävla väder. idag har jag vart duktig. men blir så less när allt strular. särskilt min jävla telefonjävel. ingen idé att lämna in den IGEN tror jag. det blir endå bara samma skit när man får tillbaka den. spotify-reklamen kan också dö. jag försöker faktiskt hitta "the mood " här. men det går ju inte när man blir avbruten vareviga minut. vädret är det inget fel på enligt mig. höst is the shit. äntligen lite mörker så man slipper gå omkring som en ljuskänslig zombie. känner mig mer bekväm i dessa dystra och lite mer mysiga förhållanden. nåväl. nu ska jag gå och käka godis (om det nu finns något kvar, man kan ju inte ta något för givet i det här huset) i min ensamhet. kan ju bli skoj! puss.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0