lekis.

HEJ!

idag var jag duktig och klev upp klockan 5. jajamen. följde med mor till jobbet och sedan var jag med farmor. ( de är på samma skola). där fick jag rita ungefär 1739 olika teckningar med snarlikt motiv på. det var förstås tjejer i klänningar och kjolar de ville att jag skulle rita. det blev några hundar också vill jag lova. alltid roligt att komma tillbaka till sin gamla skola och minnas. fast jag hann inte minnas allt för mycket, för att jag skulle agera "häst" i ungarnas små lekar. vi lekte också "fryst & sol" . en helt ny lek för mig, men det gick ut på att man skulle nudda en, så blev den fryst. sen fick dom andra nudda de frysta och samtidigt säga "sol" så började de leva igen. ( jag fick vara jagare dvs. frysare HELA tiden.) + att de flyttade sig när jag hade fryst dem och "solade" en annan fryst. får man verkligen fuska dåsär? jag blev iallafall helt slut .. haha!

nu är jag iallafall hemma igen, och jag måste vila. håller på dö!


igår käkade vi morötter m. dip och drack julmust. så jävla gott.

ikväll ska jag bara ta det lugnt och sansat. ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0