like a bird in it's cage.

åh fan. jag måste röja på mitt rum. jag blir galen av alla saker som ligger och skräpar. jag måste helt enkelt, även fast det tar emot. i ett hörn står det 12 skokartonger. jag har grejor i 3 av dem. sen har jag en vägghylla ståendes mot väggen. den ramlade ner för ett par månader sedan. på den var det en hel del böcker, vilken tur att jag hade flyttat på sängen, annars hade jag fått den i huvet. sen har jag fico-kassar hängandes på en krok. varför!? nu skall skiten ut.

thoughts: känns som att jag hamnat på fel plats. jag klarar inte av det där. det går inte. för jag känner vemod när jag går dit. ingen lust. noll lust. jag måste fixa något eget. något som hjälper och intresserar mig. men hur? time will tell. och ja, ibland får man vara svinig. men i slutändan kommer det bli bättre för båda parter. men jag är glad för chansen, för att jag ser annorlunda på saker och ting nu. jo. jag känner mig som en skit. någon som inte bryr sig om andra. men det är inte hela sanningen. jag tycker bara att man inte ska göra något man inte vill. något man känner är fel. visst, ibland MÅSTE man göra saker man inte vill. men det här är annorlunda. jag har tänkt, och det ger mig ingenting. det är inget jag vill arbeta som längre fram i mitt liv. varför inte göra alla en tjänst?

jag vet att du fixade det här åt mig. och jag är tacksam. men jag får ont i magen av att gå dit. och det är inget jag kan göra åt det. det är inget fel på människorna där, men jag är bara inte en sån person.  även om det är en eller två dagar i veckan, så går jag och gruvar mig inför det redan veckan innan. visst, det är pengar. jag vet. men jag ska visa att jag kan ordna mitt eget. men just nu känns det bara som att det inte finns tid för det. and that's how it is. jag är en dumskalle.

jag orkar inte med pressen. från allt och alla. att vissa tycker att det är konstigt av mig att jag hellre är hemma och kollar på film än att jag är ute och festar. jag har inget behov av att festa. det kan vara kul nån gång ibland, men det är inget som gör mig till en bättre person eller en sämre för den delen. man är den man väljer att vara. jag kanske missar en del av min ungdom, men då är det så. alla är olika. och det tycker jag att man ska få vara, utan att få höra en massa kommentarer om varför man gör si och så.  slut.







Kommentarer
Postat av: FotobyDenise [O R D & F O T O]

Hejsan:)

Vad har du haft för dig idag då?:)

Underbart intressant och fin blogg du har:D

Ha en bra kväll och kika gärna in på min blogg(A);)

Kram Denise

2009-10-26 @ 18:42:33
URL: http://fotobydenise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0