PANIK

gud vad jag inte kommer ha tid med plugg nu. min provvecka börjar ju imorgon. och jag kommer komma hem vid 1 varje natt typ. jag kommer dö. menmen, sånt är livet antar jag. har precis hetsätit potatis och biffar. och sen en liten, eller två. chokladrutor på det. känns som att jag skulle behöva kaffe också. osis för mig att jag typ inte vet hur man kokar kaffe. fail! nu sitter jag här och försöker samla mig inför dagens arbete. less than two hours left.
jag måste hinna äta mer innan jag måste gå. åh herregud!

måste plugga. läsa ut bok. plugga inför UF. städa. betala kryssningsbiljetten. fixa pengar att betala kryssningsbiljetten med. andas. måste läsa svenska -INATT. + skriva anteckningar. yadayada.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0