come away with me.

nu börjar saknaden komma krypandes. jag måste tänka bort det. har kollat true blood som en jävla idiot de här kvällarna som gått. imorgon är det lördag, då ska jag se till att göra mina läxor. och kanske tillochmed börja läsa i någon utav böckerna som jag promt var tvungen att låna. aldrig kul att hetsläsa i panik sista dagarna. nu tror jag att jag stänger ner för idag. är förbaskat trött! känns fett att man har jobb nu iaf. det här kommer bli så jävla jävla bra!


rundar av med lite norah jones. tänka lite. längta. det är nyttigt. i know. imorgon ska jag ta ett bad och duscha håret med nya SYOSS schampoo+balsam+hårinpackning . hoppas det gör susen! sen ska jag tigga åt mig en klippning också. i could really use one now. ska se till att ta ALLT dåligt. sen är det bara BRA hår kvar. javisst. LOOKIN FORWARD.


I wanna wake up with the rain 
Falling on a tin roof
While I’m safe there in your arms
So all I ask is for you
To come away with me in the night
Come away with me .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0