exchanged.

jo, det är väl klart att man blir irriterad. det är ju inte som förr. jag kommer inte i första hand. jag är inte liten längre. -men jag vill vara liten, och jag vill att allt ska vara som då. även fast det inte alltid var bra. så vill jag. det som är nu kan jag inte ens förklara. jag gillar det inte. alls. jag vill kunna komma och gå som jag vill. jag vill att allt ska ligga på sin plats igen. jag vill kunna komma 'hem'. jag vill kunna gå upp, slå på tv:n, kolla deadliest catch med dig och käka ostkrokar. vill att enander ska komma på spontan-besök och liva upp stämningen. jag vill ha den vanliga julaftonen, och den vanliga midsommarn med alla vanliga människor som alltid kom. som förr. du är inte dig lik. inte huset heller. frågan är om det någonsin kommer att bli som förr när det bara var vi. jag tror inte det. och det gör mig ledsen. jag har blivit utbytt helt enkelt. och jag känner dig tydligen inte bäst längre. jag vet inte vad du tycker om saker, vad som hänt i veckan, vad du planerar att göra eller ett j-vla skit. jag är inte den som du berättar saker för längre. du är inte den du var. jag är inte den jag var. men jag har kvar mina värderingar och det har inte du. du är inte ens glad. och det är inte jag heller. men du ska göra som du vill. för jag kanske trots allt, har fel? /e:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0