gah

Förbaskat. Telefonen ringde. Min far har en tendens att ringa och väcka mig. Egentligen gjorde det inget, vill ju veta hur han har det där nere. Nu hade de vart på de flesta grekiska öarna, och det lät som att de hade det riktigt bra. " Vill du ha någonting härifrån?" Klart jag vill. Fast lät som att det inte fanns så mycket där de var just nu. Nåväl, kul med en överaskning också. Efter samtalet bar det iväg till toaletten. På tillbaka-vägen upptäcker jag att Lisa spytt på mattan. vilken fantastisk början på dagen. Efter det lite alvedon & voltaren.


Nu ska jag försöka väcka Christoffer här. Det går inte sådär jättebra. Nåväl, för försöka en stund till. Någon gång lär han ju ge med sig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0