hm.

men vafan.

imorgon ska vi knäppa kort i skolan. jag har inte hittat nå kläder alls som passar vårat tema. blir väl springa och leta som en jävla idiot imorgon bitti. det är så det brukar bli. fan å.

imorgon åker du och jag vet inte vad jag ska ta mig till. jo, kolla true blood som fan. och städa mitt rum. och åka till sjukan,köpa skor,ta sig ner på stan. ( har inte vart där på 3 veckor. ) känner mig helt tom inombords. gävles utbud är ju så himla nice liksom.  inte.   nu är det kändisdjungeln på tvn. fattar inte vad det handlar om. verkar inte vara sådär jätte intressant.  nu ska jag iaf kolla the vampire diaries. första avsnittet för att se vad det kan erbjuda för slags tillfredsställelse. nåväl. puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0