VIRKA

Idag har jag gjort allt för att försöka komma utanför dörren. Jag hann en bit påväg. ( dock fick jag sätta mig på backen och hulka en sisådär 4-5 gånger, tur (!?) att jag inte hade ätit något då) Jag skulle köpa garn till mitt projekt jag håller på med här hemma i sängen. Och nej, det är inget perverst. Jag håller på virkar en halsduk. Har snart virkat upp 3 rullar med tjockt "eskimo" garn. Blir till att köpa lika många igen imorgon. Jag hittade dock inte den färg jag egentligen ville ha, men hur lätt är det när man inte kan gå dit själv? ( jag skickade mamma senare, för jag vände efter min hulk-upplevelse, hann alltså inte dit. )  Det är hemskt att käka massa piller hela tiden. Så idag tog jag inte så många, det har endå gått bra. Jaja, nog om det.



Den är lite turkos/grön/grå, men det syns inte så bra. Det är förresten inte så himla billigt att virka en egen halsduk. Den här kommer nog gå på ca 250kr innan allt är klart. Men jag har redan massa nya idéer. Det är roligt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0